:: آکورد آهنگ بسیار زیبای شادمهر عقیلی به نام طرفدار ::
:: آکورد آهنگ بسیار زیبای شادمهر عقیلی به نام طرفدار ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


دریافت فایل به صورت PDF

http://www.picofile.com/content/images/download_button.gif

دانلود از سرور پیکوفایل

 

شعر زیبای این آهنگ اثر مونا برزویی:

چی تو چشاته که تو رو انقد عزیز می کنه
این فاصله داره منو بی تو مریض می کنه
این که نگات نمی کنم یعنی گرفتار توام
زفتن همه ولی نترس من که طرفدار توام

هر چی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاش
بدون تو دنیای من انگار تماشاگر نداش
منو نمیشه حدس زد (!) با این غرور لعنتی
هیچ وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ی ناراحتی

می خواستم نبخشمت یکی ازت تعریف کرد
دیدن تنهایی تو منو بلاتکلیف کرد
بیا و معذرت بخواه از جشنی که خراب شد
از اون که واسه انتقامم از تو انتخاب شد

هر چی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاش
بدون تو دنیای من انگار تماشاگر نداش
منو نمیشه حدس زد (!) با این غرور لعنتی
هیچ وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ی ناراحتی

چی تو چشاته که تو رو انقد عزیز می کنه
این فاصله داره منو بی تو مریض می کنه
این که نگات نمی کنم یعنی گرفتار توام
زفتن همه ولی نترس من که طرفدار توام

هر چی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاش
بدون تو دنیای من انگار تماشاگر نداش
منو نمیشه حدس زد (!) با این غرور لعنتی
هیچ وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ی ناراحتی
 
 
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: